Åbn side i ny browser -
Fra : Karsten Jensen

Dato : 22-01-01 22:10

Bruger FP2000 - hvordan laver jeg et link der kan åbne linket i en ny
browser i FP2000?

Jeg har læst tidl. indlæg, men synes ikke jeg kan finde nogen om dette
emne.

---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 22-01-01 23:27

Karsten Jensen <k-j@post6.tele.dk> wrote in message
> Bruger FP2000 - hvordan laver jeg et link der kan åbne linket i en ny
> browser i FP2000?
>
> Jeg har læst tidl. indlæg, men synes ikke jeg kan finde nogen om dette
> emne.

Du markerer dit link, går ind i Edit>Indsæt Hyperlink, og i den boks der
kommer frem klikker du på blyanten. Herefter kommer en ny boks, og
der vælger du Nyt Vindue. Så OK'er du dig ud igen, og voila

venlig hilsen
Ann Mette Heindorff

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-01-01 10:24

On Mon, 22 Jan 2001 23:27:15 +0100, "Ann Mette Heindorff"
<amsh@private.dk> wrote:

>Du markerer dit link, går ind i Edit>Indsæt Hyperlink, og i den boks der
>kommer frem klikker du på blyanten. Herefter kommer en ny boks, og
>der vælger du Nyt Vindue. Så OK'er du dig ud igen, og voila

Hmmm, det virker ikke for mig.

Jeg markerer hyperlinket - højreklikker - egenskaber for hyperlink
(eller alt-enter) klikker på blyanten. Der er ingen forskel for mig
hivs jeg vælger "Nyt vindue" eller "Sidestandard (Nyt vindue)".

Skal man skrive noget i feltet "Destinations rammen". Der skriver
FP2000 ved "Nyt vinude" "_blank".

---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-01-01 10:49

On Mon, 22 Jan 2001 23:27:15 +0100, "Ann Mette Heindorff"
<amsh@private.dk> wrote:
ok - efter at have slettet cachen virker det fint. Takker for hjælp.

---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk