Nokia 3310 Skod, eller god ?
Fra : Morten Juel

Dato : 14-03-01 23:03

Hmm inden jeg tænker på at købe en, så ville jeg da gerne høre om erfaringer
!
er den stabil ?
nemme menuer ?
og hvorn er den i det hele taget ?

håber der er nogle der vil snakke

Mvh
Morten

Fra : Razzia

Dato : 15-03-01 00:30

Jeg ville ikke købe den. (Jeg fik en tilbudt til 500 kr) Jeg synes den har
nogle dårlige taster, de er især dårlige til Space Impact.

Jeg bryder mig heller ikke om designet, men det er en smagssag.

Nokia 3210 styrer

Fra : Morten Juel

Dato : 15-03-01 00:38

> Jeg ville ikke købe den. (Jeg fik en tilbudt til 500 kr) Jeg synes den har
> nogle dårlige taster, de er især dårlige til Space Impact.
Hehe jeg skal sq ikke spille på den

mvh
Morten

Fra : John R. Jensen

Dato : 15-03-01 10:50

> Hmm inden jeg tænker på at købe en, så ville jeg da gerne høre om
erfaringer

> er den stabil ?
> nemme menuer ?
> og hvorn er den i det hele taget ?

Hej Morten,

Jeg har en 3310 og synes det er en god telefon. Det er rigtig tasterne er
lige en anelse for billige. Det kunne godt være lavet bedre. Det virker fint
og der er ingen problemer med at bruge dem, men er lidt plasticaktigt. Men
man kan vel heller ikke forvente at få alt. Telefonen høre jo til i den
billige ende.

Selve menuopbygningen er det samme som på alle andre nokiaer. Efter min
mening ret godt.

Jeg har ikke haft problemer, med stabiliteten, hvis du tænker på software.

Gennerelt har jeg ikke rigtig noget at udsætte på den. Det skulle da lige
være at det tager 4 timer at lade den op, men det gør de fleste telefoner
vel i dag. Tilgengæld har den en standby tid på lige under en uge. Det
afhænger selvfølgelig af hvor meget man ringer, spiller med lys på og
anvender vibratoren.

Det mest ubrugelige der er i telefonen er nok Chat-funktionen.

Sammenlignet med min wanna-save Ericsson A2618s vinder Nokia 3310 på flere
punkter.

--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen

Fra : Le Moi

Dato : 15-03-01 15:43

Jeg har ikke haft nogle problemer med den. Jeg kan syntes godt du kan købe
den.

--
Le Moi
http://nokia-heaven.dk3.com