>Jeg fik idag en overraskelse da min telefon plusselig var lukket, og da jeg
>kom hjem lå der et brev hvor der stod at telefonen var lukket, samtidig
stod
>der at de havde haft rod i deres nye edb-system så jeg havde ikke modtaget
>nogen regning, der lå også en regning i brevet.
>(Altså havde jeg ikke glemt at betale noget)
Da det er samme firma der udvikler og leverer debiteringssystemer til de
fleste teleselskaber, hvorfor skulle det så være anderledes hos Sonofon?
>
>I serviceafdelingen hos sonofon sagde de at kunne kun åbne telefonen hvis
>jeg faxede min kvitering ind på den regning der kom sammen med brevet idag,
>det gjorde jeg omgående, men stadig vil der altså gå nogle dage inden de
>lige kunne få åbnet min telefon igen.....
På dem igen: "Har I modtaget min fax med postkvitering?" Så burde de kunne
hjælpe dig (hvis de al'så gi'er), inden for 1/2 til 1 time efter at du har
faxet postkvitering til dem, det tog under 20 minutter at få mit kort åbnet
hos Telia.
>Sonofon - "vi vil skide dig et stykke"
de har bare selv-ironi.
Jan