/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Sonofon´s "Vi vil skide dig et stykke"
Fra : PsHdO


Dato : 14-03-01 23:04

Hej.

Jeg vidste ikke at sonofon ville leve op til deres nye reklameslogan "Vi vil
skide dig et stykke"
Men det må jeg sige at de gør....

Jeg fik idag en overraskelse da min telefon plusselig var lukket, og da jeg
kom hjem lå der et brev hvor der stod at telefonen var lukket, samtidig stod
der at de havde haft rod i deres nye edb-system så jeg havde ikke modtaget
nogen regning, der lå også en regning i brevet.
(Altså havde jeg ikke glemt at betale noget)

I serviceafdelingen hos sonofon sagde de at kunne kun åbne telefonen hvis
jeg faxede min kvitering ind på den regning der kom sammen med brevet idag,
det gjorde jeg omgående, men stadig vil der altså gå nogle dage inden de
lige kunne få åbnet min telefon igen.....

Det kan da godt være at jeg burgte have tænkt - "HOV, det er da underligt at
der ikke er kommet nogen regning", men det kan vel ikke være meningen at man
skal være babysitter for et så stort firma, kan det ??

Sonofon - "vi vil skide dig et stykke"

Mvh.
Peter Dall




 
 
jan steen sørensen (14-03-2001)
Kommentar
Fra : jan steen sørensen


Dato : 14-03-01 23:28

>Jeg fik idag en overraskelse da min telefon plusselig var lukket, og da jeg
>kom hjem lå der et brev hvor der stod at telefonen var lukket, samtidig
stod
>der at de havde haft rod i deres nye edb-system så jeg havde ikke modtaget
>nogen regning, der lå også en regning i brevet.
>(Altså havde jeg ikke glemt at betale noget)


Da det er samme firma der udvikler og leverer debiteringssystemer til de
fleste teleselskaber, hvorfor skulle det så være anderledes hos Sonofon?

>
>I serviceafdelingen hos sonofon sagde de at kunne kun åbne telefonen hvis
>jeg faxede min kvitering ind på den regning der kom sammen med brevet idag,
>det gjorde jeg omgående, men stadig vil der altså gå nogle dage inden de
>lige kunne få åbnet min telefon igen.....


På dem igen: "Har I modtaget min fax med postkvitering?" Så burde de kunne
hjælpe dig (hvis de al'så gi'er), inden for 1/2 til 1 time efter at du har
faxet postkvitering til dem, det tog under 20 minutter at få mit kort åbnet
hos Telia.

>Sonofon - "vi vil skide dig et stykke"


de har bare selv-ironi.

Jan



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408629
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste