Websted - svar ønskes hurtigst muligt
Fra : Peter D

Dato : 22-01-01 13:02

Der er nogle brugere, som har ændret nogle intranet biblioteker til
WEBSTEDER. Dette forudsager bare, at andre ikke kan gemme/ændre på
hjemmesiderne, da bibliotekterne - som oprettes når det ændres til WEBSTED -
"_vti_cnf" og "_vti_pvt" kun giver adgang til den ENE bruger, som har
oprettet det som et WEBSTED - ergo, andre kan ikke gemme hjemmesiderne....

her er så mit spørgsmål - hvordan kan jeg fjerne funktionen WEBSTED fra et
bibliotek (ikonet er en mappe med en globus i) ???, så den ændres
tilbage til en normal mappe

Mvh
Peter D

Fra : Alexandre

Dato : 22-01-01 20:17

Hej .,
Du åbner din website og "Right click" den " websted" og vælger konvertere
tilbage til mappe .. eller noget i den still . jeg har UK version ved ikke
hvad der står på dansk .
det er bare det ,.
hilsen Alex.