Cisco CVA122
Fra : Leonard

Dato : 14-03-01 22:21

I dag kom Dansk Kabel TV endelig og satte stik op til internet via min
antenneforening. Der medfølger en Cisco CVA122 Router, men ingen
manual. Den har USB og "the cable guy" mente at jeg kunne undvære et
ethernetkort og bare skulle have et USB-kabel.

Kan jeg det ?
- og hvad skal jeg så sætte til hvad i win98se for at få kontakt med
nettet ?
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Mogens

Dato : 17-03-01 17:20

On Wed, 14 Mar 2001 21:21:25 GMT, not2@sporty.dk (Leonard) wrote:

> [...]
>
>Kan jeg det ?
>- og hvad skal jeg så sætte til hvad i win98se for at få kontakt med

Hej

Du skal bruge en CD med USB drivere til CVA122'eren for at kunne
bruge USB porten.

Se evt. manualen som PDF fil her :
http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/cable/cva/cva122/cva122ug/cva122ug.pdf

Jeg ville nok vælge at bruge netkort, men nu er mine USB stik
allerede brugt til andre ting.

Det er ellers en smart lille router. Jeg fik selv sådan en fyr
for et par uger siden. ( GVDnet i Aalborg )

Mvh Mogens