for lang tid væk fra php :(
Fra : Mads

Dato : 14-03-01 21:22

Hejsa

jeg har det mest simple spørgsmål EVER :

jeg har et php kald:

på index.php siden bør jeg ikke få $valgt == "skiferie" ????

Fra : Henrik Petersen

Dato : 14-03-01 21:31

> jeg har det mest simple spørgsmål EVER :
>
> jeg har et php kald:

> på index.php siden bør jeg ikke få $valgt == "skiferie" ????

Jo!

Henrik Petersen

Fjern Otto Leisner programmet fra min e-mailadresse,
hvis du vil sende e-mail til mig!

Fra : Stefan Uldum Grinste~

Dato : 14-03-01 21:46

Du skriver vel:

if ($valgt == "skiferie") {}

For så skulle det være ok.

Fra : Mads

Dato : 14-03-01 21:58

jeps.... men det virker bare ikke.... jeg fatter det ikke

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 14-03-01 21:51

"Mads" <mmm@1a.dk> wrote in message

> på index.php siden bør jeg ikke få $valgt == "skiferie" ????

medmindre GET-vars ikke automatisk bliver gjort til globale, i hvilket
tilfælde du kan få fat i den med $HTTP_GET_VARS['valgt']

--
Mvh. Nezar Nielsen

Fra : Mads

Dato : 14-03-01 22:05

thnx dude...

du har reddet min dag!! Sådan er det når det er for laaaaaaaaaaaaang tid
siden man har lavet noget i php

TAKKER !!!

Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 14-03-01 22:52

> medmindre GET-vars ikke automatisk bliver gjort til globale, i hvilket
> tilfælde du kan få fat i den med $HTTP_GET_VARS['valgt']

Skal noget sådant slås til i apache eller php og i begge tilfælde: Hvordan?

--
/Kristian Risager Larsen
Mail: mailto:kezze@kezze.dk ICQ: 14602805

Fra : Jakob Andersen

Dato : 14-03-01 23:20

"Kristian Risager Larsen" <kezze@kezze.dk> wrote
> Skal noget sådant slås til i apache eller php og i begge tilfælde:
Hvordan?

register_globals skal slås til i PHPs konfigurationstur. Se evt.:
<http://www.php.net/manual/en/configuration.php>

--
Jakob Andersen