U2 mallen - facts efterlyses
Fra : J. K. J

Dato : 14-03-01 20:24

Jeg har forgæves forsøgt af finde oplysninger om denne malle.
Jeg kender kun dens navn som U2 mallen. Er der nogen som kan hjælpe mig med
dens rigtige navn og eventuelt links der omtaler den.
Jeg har selv et meget flot eksemplar, men jeg savner nogle oplysninger
omkring dens oprindelse og adfærd.
Den er tilsyneladende meget sky. Da akvariet er tæt beplantet, med
gemmesteder under rødder osv., er det meget sjældent, at den kommer frem om
dagen. Den er derfor nok ret nataktiv, men den generer tilsyneladende ikke
de andre fisk. Den er ca. 4 år gammel og omkring 10 cm - men hvor stor
bliver den?
Alle oplysninger om U2 mallen er velkomne.

Fra : Madsen

Dato : 14-03-01 22:47

"J. K. J" <jjgas@get2net.dk> skrev:

> Jeg kender kun dens navn som U2 mallen.

Har du mulighed for at tage et billede af den?
Som sædvanligt er det nok en eller anden hjernelam
fiskepusher som lige tilfældigvis synes den skulle hedde
U2, fremfor at bruge det latinske navn! <Argghh!>

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 15-03-01 05:34

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev i en meddelelse

> Har du mulighed for at tage et billede af den?
> Som sædvanligt er det nok en eller anden hjernelam
> fiskepusher som lige tilfældigvis synes den skulle hedde
> U2, fremfor at bruge det latinske navn! <Argghh!>

Jeg ved ikke synderligt meget om maller, men fik lige den tanke at det jo
måske kunne være at nogen på et tidspunkt havde læst nogle kravetæer
forkert, og der skulle have stået "L12".

Det eneste link jeg har kunnet finde er dette:
http://www.planetcatfish.com/icosa/lnumbers/l001-025.htm#12

Mvh Jonas

Fra : N/A

Dato : 19-03-01 08:54

Fra : Thomas Jensen

Dato : 19-03-01 08:54

jeg har også et par stykker der er 5 år gamle, de komme sgu til at se grumme
ud

Thomas