hahaha
Fra : Rene Jensen

Dato : 28-02-03 16:10

8 md og kan tømme skuffer og ja 2 uger mere så går hun , de tre andre vi har
gjore det først da de var 11 md , det må være forbi det er far der går
hjemme .

jensen

Fra : Lykke

Dato : 01-03-03 09:30

du har garanteret ret!!!!!!
vores den mellemste er den vildeste, den stærkeste og den skønneste dreng,
han var nemlig også på orlov med sin far.
mon det er undersøgt.

Fra : Rene Jensen

Dato : 01-03-03 19:48

"Lykke" <rodin@nyka.dk> skrev i en meddelelse
> du har garanteret ret!!!!!!
> vores den mellemste er den vildeste, den stærkeste og den skønneste dreng,
> han var nemlig også på orlov med sin far.
> mon det er undersøgt.

nice nok .

se hvad jeg sagde nu går hun , hm vildt , ej jeg er stolt

jensen

Fra : Musen

Dato : 02-03-03 08:43

> se hvad jeg sagde nu går hun , hm vildt , ej jeg er stolt

Wauw det er sq flot. Vores går endnu ikke og han er altså 14 mrd. Men han
har også gået hjemme sammen med moar

/Mia

Fra : Rene Jensen

Dato : 02-03-03 08:52

"Musen" <mivsesnabela@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Wauw det er sq flot. Vores går endnu ikke og han er altså 14 mrd. Men han
> har også gået hjemme sammen med moar

ja jeg tro det kan være en grund , men en ande stor grud til det går stærkt
her er vi har tre andre børn 10-9-6 så hun vil jo gerne

jensen

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-03 11:33

> [...]
har
> gjore det først da de var 11 md , det må være forbi det er far der går
Her er far også den vigtigste, han har måske ikke gået hjemme men vi deler
alt omkring ungerne..
Anja

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-03-03 22:53

"Rene Jensen" <rail@pc.dk> writes:

> 8 md og kan tømme skuffer og ja 2 uger mere så går hun , de tre
> andre vi har gjore det først da de var 11 md , det må være forbi det
> er far der går hjemme .

Tillykke med de gode oplevelser. Hvor længe holder du orlov?

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: Medio september 2003