specielt bagrundbillede søges
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 14-03-01 18:42

Hej

Jeg er på jagt efter et bagrundsbillede til min hjemmeside. Bagrunden skal
kun være på startsiden.
Men bagrunden skal ligne et teaterforhæng som enten bliver hold fast i den
ene side eller i begge. Der hvor der ikke er noget forhæng skal der stå en
velkomsttekst.
Men nu ved jeg ikke hvor jeg skal lede henne, er der nogen herinde som kan
hjælpe mig?

mvh Cindie

Fra : Andreas Paasch

Dato : 15-03-01 01:35

Cindie,

har du prøvet at bruge de danske søgemaskiner under "teater" ?
Bare nogle få: Jubii.dk, yahoo.dk, kvasir.dk, sol.dk, mv.

Et af dem har sikkert det du søger ellers findes der mange andre muligheder,
at søge internationalt efter "theater" eller finde gallerier ... der er
mange muligheder.

Mvh.
Andreas

Fra : Danny Kragh