Information om opdatering ?
Fra : Pia Neldeberg Rasmus~

Dato : 21-01-01 16:22

Hej,

Hvordan får jeg en funktion på min web-side der kan fortælle om
opdateringer?

Bedste hilsner
Pia

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-01-01 16:54

Indsæt en "Last modified" web bot.

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 22-01-01 01:05

Pia Neldeberg Rasmussen wrote:
> Hvordan får jeg en funktion på min web-side
> der kan fortælle om opdateringer?

Hej Pia,

Enten skal dit spm. forståes som Jens Peter gør det, eller også
mener du en e-mail notifikation til brugerne når din side
opdateres.

Den funktion finder du her (endda helt gratis):
http://www.changedetection.com/

Mvh
Jonas