Besøgstæller
Fra : Jan Hougaard

Dato : 21-01-01 13:05

Min datter er ved at lave en hjemmeside og hun/vi har forgæves fået diverse
besøgstællere til at virke.
I har sikkert fået dette spørgsmål til hudløshed, men hvordan får vi det til
at fungerer?

Vi har prøvet div og indsat koderne på siden.
Men det eneste der sker er, at man kan se koden på koden i stedet for selve
tælleren.
Skal der bruges andet end lige koden der skal indsættes?
Hvad gør vi galt?

Se evt: http://home1.stofanet.dk/hougaard/

mvh Jan Hougaard

Fra : Catherine

Dato : 21-01-01 13:49

Du gør ikke noget galt. Du kan kun se det når det er lagt på siteserveren.
Venlig hisen
Catherine

Fra : Jan Hougaard

Dato : 21-01-01 13:54

Det kan ikke passe.
Prøv lige at se på: http://home1.stofanet.dk/hougaard/
Jeg har netop indsat følgende kode i venstre side:

<!-- Kopier herfra -->
<script
src='http://www.bitbot.dk/taellersystem/gratis_taeller.asp?taellertype=20&ta
ellernavn=jan_hougaard@stofanet.dk'></script>
<!-- Kopier hertil -->

Jeg kan ikke se nogen tæller, men derimod kan jeg se koden

mvh Jan Hougaard

Fra : Catherine

Dato : 21-01-01 14:30

Jeg kan alså godt se den og var nr3.
Hvilken version af FP har du?
Venlig hilsen

Fra : Sus

Dato : 21-01-01 14:12

Hejsa
Du skal gå op i "indsæt - avanceret - html" og så kopiere koden ind der, så
skulle den ikke kunne ses, sådan har jeg gjort, men jeg havde også problemer
med at få tællerne i FP til at virke, så jeg har hentet min tæller et andet
sted.

--
Hilsen Sus
ICQ 30 48 85 74