Powerhead størrelse?
Fra : Silverflame

Dato : 14-03-01 16:43

Hej!

Er et 1500l./t. powerhead for voldsomt til et 250l. akvarie med Malawi
cichlider?
Burde man måske vælge et 1200l./t. istedet?
MVH SF.

Fra : Carsten Bøhrk

Dato : 14-03-01 20:04

På Hagen powerheads kan du justere cirkulationen. Så hvis du har penge
nok køb den største og se hvordan fiskene reagerer. Jeg har lige købt
en 480 l/t til et 128 l. malawi og det giver en rimelig cirkulation,
men jeg skulle nok have haft pumpen et trin større. Se evt. en
anmeldelse på:

http://www.notcatfish.com/cgi-notcatfish/reviews/powerheads/stars.pl

\carsten

------
Fjern xxx ved mail.

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 15-03-01 10:44

"Silverflame" <nmt1362@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> cichlider?
> Burde man måske vælge et 1200l./t. istedet?

Hej SF

Jeg ved ikke en dyt om powerheads, men blev alligevel lidt nysgerrig.
Har du fået gang i Malawierne? Købt fisk?

Nysgerrig hilsen

Renate