Database? {ö}
Fra : Jesper Libak Larsen

Dato : 21-01-01 13:03

Hej FP NG her er fire spørgsmål relateret til databaseudvikling med FP2000.
hvis jeg kan få svar på bare et af spørgsmålene vil jeg blive meget glad ;-þ

1) Jeg har lavet en database (*.mdb), en formular til indtastning (*.asp) og
en søge side (*.asp). Søgesiden vil imidlertid ikke vise nogen resultater,
hvad kan der være galt? Alt er lavet vha. guider i FP2000. Min server
understøtter FP, Access og ASP.

2) Nå man laver en søgeside (*.asp) vha. guiden "databaseresultater" kan man
indsætte flere søgefunktioner som tekstbokse, kan man udskifte disse
tekstbokse med rullemenuer (Dropdown)? Min database indeholder bestemte
produkter og information om disse, derfor ville jeg godt udskifte
tekstboksene med rullepaneler hvori produktnavnene indgår.

3) Hvordan gør man for at kunne rette poster i sin database fra en browser
(IE)? Hvert produkt har en pris som engang imellem skal opdateres.

4) Er der nogle af jer der kender et godt sted på nettet hvor man kan hente
scripts til behandling af databaser?

Mvh. JLL