compaq presario 1260
Fra : Søren S. Hansen

Dato : 14-03-01 16:47

Hej.

Jeg har et lille problem, jeg har købt en compaq presario 1260, men der
manglede den cd med drivers og windows98. Jeg har fået af vide at denne cd
hedder "recovery". Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde denne CD
også evt. lavet et kopi og sende til mig.

Mvh.
Søren
26704239

Fra : Erik Klausen

Dato : 14-03-01 22:58

Søren S. Hansen wrote:
> [...]
> hedder "recovery". Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde denne CD
> også evt. lavet et kopi og sende til mig.

Chancerne er ikke store. Denne nyhedsgruppe er for Netware-relaterede
spørgsmål.
Prøv evt. dk.edb.hardware

mvh.
Erik Klausen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 14-03-01 23:32

"Søren S. Hansen" <nmb3090@vip.cybercity.dk> skrev :

>Jeg har et lille problem, jeg har købt en compaq presario 1260, men der
>manglede den cd med drivers og windows98.

Du er da vist kommet til at poste i den forkert gruppe
--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Flugtbillist jages på Stevns - læs på www.stevns.net
Dusør er udlovet.

Fra : Brian

Dato : 15-03-01 08:30

Ring til Compaq Care på 45904545, der kan du bestille en ny CD.