Link + bookmark
Fra : Catherine

Dato : 21-01-01 12:40

Kan I hjælpe her.
Jeg har en side i Frontpage (filnavn: Prisliste), som er del i 3 (Top
(filnavn: banne), Venstre (filnavn: indhold) og Højre (filnavn:
priliste1)).
På højre side har jeg en meget lang prisliste som er delt med flere
overskrifter svarende til de forkelige produkttyper. Jeg har tildelt
bogmærker til alle overskrifterne.
På venstre side har jeg en liste af overskrifterne som jeg har linket til de
respektive bogmærker.

Eksemple på en af Hyperlink properties
Bookmark: ENS

Det virker i Fontpage's preview men ikke når jeg bruger "Preview in browser"
min venstre del kommer en gang til og det sætter sig ikke på det rigtig
sted.
Idéen med at dele den i flere sider er at man altid kan klikke på en anden
link uden at skulle blade tilbage til starten.
Håber I kan finde ud af hvad jeg mener.
Venlig hilsen
Catherine

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-01-01 16:52

Og du har lavet det pågældende bogmærke på siden du linker til?
Bemærk at case er vigtig.
Er bogmærket tomt?

Fra : Catherine

Dato : 21-01-01 18:32

Jep, jeg har det pågældende bogmærke på siden. og bogmærket er ikke tomt.
venlig hilsen
Catherine

Fra : Catherine

Dato : 21-01-01 18:39

Undskyld !!!!.
Efter at have slukke min PC og starte op igen, efter en veltjent pause,
virker det, så det er nok min maskine der er lidt trat eller dit svar der
har bringet trylleri i sagen
Tak alligevel for at prøve at hjælpe.