U2 billetter
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 14-03-01 16:21

Hejsa gruppe

Jeg har læst at der skulle være forskellige priser på U2's billetter til
deres koncert i DK. Men da jeg købte 4 billetter i dag, var der kun en
slags, nemlig dem til 485kr.
Kommer der nogle bedre til salg på mandag? Eller er det de dyreste? og er
der overhovedet andre?
Håber der er nogle der kan hjælpe...!!

Mvh Thomas (som glæder sig...)

Fra : Frk.V.

Dato : 14-03-01 17:12

"Thomas Jørgensen" <smashingpump@email.com> wrote in message
> [...]
> slags, nemlig dem til 485kr.
> Kommer der nogle bedre til salg på mandag? Eller er det de dyreste? og er

Hej Thomas,
Jeg har også købt billet i dag - og også til 485,-. Jeg var inde på Forums
hjemmeside, hvor der stod at det var en stående koncert og prisen var 485,-
stk. Jeg tror(håber) ikke, der er andre og bedre billetter!!

m.v.h.
Frk.V. *som også glæder sig*

Fra : N/A

Dato : 15-03-01 15:25