MS Windows
briani 27239
Hold op med at æde al min RAM, røv !!
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 11-03-03 20:06

Hej gruppe,

jeg har et utroligt irriterende problem. Min hukommelse skrumper lige så
stille ind, når jeg foretager mig en af disse tre ting:

1. Kopierer data fra cd til harddisk
2. Brænder større filer til ... en cd.
3. Spiller Diablo II i mere end tyve minutter

Det kan selvfølgelig godt være, at det sker andre steder end angivet her,
men disse tre grunde har jeg endegyldigt identificeret.
Jeg aner virkelig ikke mine levendes råd. Ligeså stille svinder
rambeholdningen ind, til jeg har en to tre megabyte tilbage.
Bruger FreeRam XP Pro til at overvåge / frigøre min hukommelse.

Andre residente programmer:
------------------------------
Norton Antivirus
ZoneAlarm

Min computerkonfiguration finder i under linket ved min signatur.
Håber der er nogen der ved noget.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Per Thomsen

Dato : 12-03-03 09:07

Vedr. emne, jeg er stoppet.

> [...]
>
> 1. Kopierer data fra cd til harddisk
> 2. Brænder større filer til ... en cd.
> 3. Spiller Diablo II i mere end tyve minutter

Hold op med at ryge hash og drikke ren alcohol.

Per

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-03-03 12:40

Per Thomsen wrote:
> Vedr. emne, jeg er stoppet.

> Hold op med at ryge hash og drikke ren alcohol.
>
> Per

ROFL.... dagens bedste

-Sune

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 12-03-03 19:41

> ROFL.... dagens bedste

Du er også et svin så! =)

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 12-03-03 19:41

> Hold op med at ryge hash og drikke ren alcohol.

Svin! =)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-03-03 22:21

Og har du prøvet at fjerne FreeRam?
Den slags programmer giver ofte flere problemer end de løser.

Fra : arc@na

Dato : 11-03-03 22:43

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> wrote in

> Bruger FreeRam XP Pro til at overvåge / frigøre min hukommelse.

Prøv at lade være med det...

arc@na