MS Windows
briani 27239
DC++
Fra : Daniel C

Dato : 11-03-03 18:42

hejsda jeg har dc++ og hver gang jeg åbner det, så viser det sig lige i et
sekund og vupti så er det lukket. Jeg har deaktiveret min popupkiller så jeg
aner ikke hvad jeg skal gøre..... kan i ikke hjælpe tak!
HILSEN DANIEL C

Fra : CS

Dato : 11-03-03 20:00

"Daniel C" <Daniel_chr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> aner ikke hvad jeg skal gøre..... kan i ikke hjælpe tak!

Smutte ned til din lokale video/cd/spil/software forhandler og købe hvad du
mangler der....

- CS

Fra : Sparre

Dato : 11-03-03 20:30

> Smutte ned til din lokale video/cd/spil/software forhandler og købe hvad
du
> mangler der....

Uhh man drager nok forhastede konklusioner her hva, synes jeg ikke du kan
være bekendt...

--
Sparre

Fra : Leo.E

Dato : 12-03-03 09:43

"Daniel C" <Daniel_chr@hotmail.com> wrote in message news:<3e6e1fd2$0$7637$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> [...]
> sekund og vupti så er det lukket. Jeg har deaktiveret min popupkiller så jeg
> aner ikke hvad jeg skal gøre..... kan i ikke hjælpe tak!

Hvad er dc++?
Hilsen: Leo

Fra : Leony

Dato : 12-03-03 14:58

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er dc++?

Måske denne:
http://dcplusplus.sourceforge.net/
Fildelingsprogram.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Daniel C

Dato : 12-03-03 17:46

Tak for alle dem dewr har prøvet at hjælpe men jeg tror bare at det er xp
der har lavet kludder i det, for nu virker det igen!

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 12-03-03 18:43

Der var problemer med update serveren, derfor virkede det ikke.

Fra : Leo.E

Dato : 12-03-03 21:12

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message news:<81Hba.125062$Hl6.11092768@news010.worldonline.dk>...
> "Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Måske denne:
> http://dcplusplus.sourceforge.net/
> Fildelingsprogram.

Det må det være, det er noget avanceret noget.
Ikke fordi jeg vil være ubehøvlet, men hvorfor mon han spørger her,
for der er jo masser af hjælp i progammet.
Hilsen: Leo

Fra : Leony

Dato : 13-03-03 15:06

> Ikke fordi jeg vil være ubehøvlet, men hvorfor mon han spørger her,
> for der er jo masser af hjælp i progammet.

Det er nemmest at spørge.