MS Windows
briani 27239
Genstarter.
Fra : k.b.s.

Dato : 11-03-03 16:37

Hej NG.
En af mine kollegaers maskine genstarter, når han sætter sit digital kamera
til usb porten. Han kan lige nå og se der står " Windows har fundet nyt
hardware" også genstarter den. Hvis han lader kameraet sidde i bliver den
ved med at skrive "Windows har ......." og genstarter. Han har tilsluttet en
printer og det køre fint.
Han har en 2 GHZ intel processer og 256 Mb sd-ram i maskinen og XP Home
edition.

MVH
Kim

Fra : Madsen

Dato : 11-03-03 17:00

k.b.s. skrev:

> En af mine kollegaers maskine genstarter, når han sætter sit
> digital kamera til usb porten.

Prøv at slå automatisk genstart fra og/eller led i logbogen efter
årsager til fejlen. <news:Xns933AA166BBC85.thomas@madsen.tdcadsl.dk>.

Madsen.

Fra : Martin Wiboe

Dato : 11-03-03 19:23

"k.b.s." <vildsi@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> printer og det køre fint.
> Han har en 2 GHZ intel processer og 256 Mb sd-ram i maskinen og XP Home

Har oplevet dette et par gange (dog ikke på WinXP). Det plejer at skyldes en
IRQ konflikt, medmindre der lige når at komme en blå skærm op, før der
genstartes.... Har dog ingen ide om løsningen på problemet...

Martin

Fra : k.b.s.

Dato : 12-03-03 16:30

> [...]
> IRQ konflikt, medmindre der lige når at komme en blå skærm op, før der
> genstartes.... Har dog ingen ide om løsningen på problemet...

Der kommer netop ingen fejlmeddelelser den genstarter bare, efter den har
skrevet " Windows har fun........".

--
M.V.H.
K.B. Steffensen

Fra : Madsen

Dato : 12-03-03 16:52

k.b.s. skrev:

> Der kommer netop ingen fejlmeddelelser den genstarter bare, efter
> den har skrevet " Windows har fun........".

Hvis den står til automatisk genstart så kan du ofte ikke nå at se
fejlmeddelelsen.
Madsen.