MS Windows
briani 27239
ikoner i foretrukne!
Fra : Michael

Dato : 11-03-03 10:53

Hej

I IE's foretrukne-menu er der ud for hver genvej et ikon. Som regel er det
IE's eget (det hvide papir med et lille e), men nogle hjemmesider har deres
eget ikon udfor genvejen, fx qxl.dk har en lille hånd.

Jeg mener, at der engang var en der fortalte hvordan man beholdt ikonerne i
fortrukne, men har glemt hvordan. Ikonerne bliver nemlig ved sletning af
midlertidige internetfiler også slettet, men jeg ville da gerne beholde dem.

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan?

Michael

Fra : Kaj

Dato : 11-03-03 12:30

"Michael" <spinksMÅIKKESPAMMES@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Ikonerne bliver nemlig ved sletning af
> midlertidige internetfiler også slettet, men jeg ville da gerne
beholde dem.

Hej

Freewareprogrammet FavOrg kan klare dit problem:

http://www.pcmag.com/article2/0,4149,108441,00.asp
Download:
http://www.pcmag.com/article2/0,4149,108438,00.asp

Fra : H H

Dato : 11-03-03 12:55

In article <3e6db20d$0$29533$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
spinksMÅIKKESPAMMES@mail1.stofanet.dk says...
> [...]
> midlertidige internetfiler også slettet, men jeg ville da gerne beholde dem.
>
> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan?

Prøv FavOrg, et handy lille prog. Findes her:
http://www.pcmag.com/article2/0,4149,108438,00.asp
--

H H

Fra : Michael

Dato : 11-03-03 16:23

> Prøv FavOrg, et handy lille prog. Findes her:
> http://www.pcmag.com/article2/0,4149,108438,00.asp
> --
>
> H H

Jeps, tak til begge for de enslydende svar. Det ser ud til at virke.

Michael