MS Windows
briani 27239
Hvordan fjerner man et windows logon passw~
Fra : Ivan Jensen

Dato : 11-03-03 08:38

Er der der nogle der ved noget om hvordan man fjerner et password i windows
xp til windows logon

Med Venlig hilsen

Ivan Jensen

Fra : Tommy

Dato : 11-03-03 09:28

On Tue, 11 Mar 2003 08:37:33 +0100, "Ivan Jensen" <ivan1@ijensen.dk>
wrote:

>Er der der nogle der ved noget om hvordan man fjerner et password i windows
>xp til windows logon

smutter i kontrolpanelt og i brugerkonti. Vælger en brugerkonto og
klikker så på fjern password (reset password). Så skulle det vist være
fikset! :)
--
Tommy - Hader DU en reklame? --> http://www.hadereklamer.dk
E-Reklamer.dk: http://makeashorterlink.com/?T26A15582

Fra : Ivan Jensen

Dato : 11-03-03 11:50

Når jeg slet ikke kan logge på fordi at den ikke godtager mit password kan
slet ikke komme ind i kontroldpanelet jeg ved der er 2 filer man kan slette
inde i system32 men kan ikke huske hvilke filer

Fra : Tommy

Dato : 11-03-03 13:43

On Tue, 11 Mar 2003 11:49:54 +0100, "Ivan Jensen" <ivan1@ijensen.dk>
wrote:

>Når jeg slet ikke kan logge på fordi at den ikke godtager mit password kan
>slet ikke komme ind i kontroldpanelet jeg ved der er 2 filer man kan slette
>inde i system32 men kan ikke huske hvilke filer

Ok. Jeg var så bare ikke lige klar over, at du ikke kunne logge ind
overhovedet.

Så skal du vist ud i noget snavs for at få rettet op på det. Der
findes værktøjer man kan købe for at kunne gøre det. Alternativt kan
evt. læse http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ og evt downloade
det http://www.wugnet.com/shareware/spow.asp?ID=174 og så håbe det
virker. Men jeg kunne levende forestille mig, at du løber risikoen for
at det bliver helt umuligt at komme i kontakt med maskinen, hvis der
går noget galt undervejs. Efter sigende er det blevet testet på en XP
pro så det kan være du er heldig, at det kan virke.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-03-03 23:21

Ivan Jensen wrote:
> Når jeg slet ikke kan logge på fordi at den ikke
> godtager mit password kan slet ikke komme ind
> i kontroldpanelet jeg ved der er 2 filer man kan
> slette inde i system32 men kan ikke huske hvilke filer

Du skal slette eller omdøbe filen SAM (uden endelse) i
C:\Windows\system32\config

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Ivan Jensen

Dato : 13-03-03 11:05

Hejsa i gruppen
Tak for hjælpen med mit problem