MS Windows
briani 27239
Netværksprinter på XP med to forskellige d~
Fra : Dolan Sund Nielsen

Dato : 11-03-03 07:37

Har installeret en netværksprinter (HP895cxi) som netværksprinter på en XP
maskine.

I XP kan man installere en alternativ driver f.eks til win98 i tilfælde af
man ønsker at udskrive fra en maskine med det gamle win-98.

Men jeg kan ikke få installeret den gamle driver (XP registrerer
tilsyneladende kun de signerede drivere). Jeg forsøgt både at installere fra
CD'en og fra en mappe på c-drevet.

Er der nogen der et bud på hvordan jeg kommer videre.

PS: Jeg har slået "signering fra"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-03-03 07:53

"Dolan Sund Nielsen" <dsn@tdcadsl.dk> skrev :

>I XP kan man installere en alternativ driver f.eks til win98 i tilfælde af
>man ønsker at udskrive fra en maskine med det gamle win-98.

Normalt skal printeren være installeret på hver maskine, der skal
bruge printeren.

Så det er på Win 98-maskinen, at du skal instalere driveren.