/ Forside / Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS Windows
#NavnPoint
Klaudi 76474
o.v.n. 67550
refi 58409
tedd 45557
Manse9933 45149
molokyle 40687
miritdk 38357
briani 27239
BjarneD 26414
10  pallebhan.. 24310
Problem med WIN XP PRO
Fra : Mick Lyngø Larsen


Dato : 10-03-03 22:27

Hej
Jeg har et problem. Når jeg downloader, så hver gang jeg downloader, så fpr
jeg ikke muligheden for at vælge om jeg vil åbne filen er gemme den på
disken? Den åbner den bare! Hvad kan jeg gøre, for atr jeg får muligheden,
det er noget der lige er kommet nu her, og det er HVER GANG jeg download.
Jeg bruger Internet Explorer 6.0!

/Mick



 
 
Poul Jensen (10-03-2003)
Kommentar
Fra : Poul Jensen


Dato : 10-03-03 23:30

Dette problem kan forekomme i følgende situation:
a.. Go!Zilla er installeret på computeren.

og
b.. Go!Zilla-installationen er beskadiget.
BEMÆRK! Hvis du vil finde ud af, om dette problem er forårsaget af Go!Zilla,
skal du trykke på ALT-tasten, mens du klikker på et hyperlink for at hente
en fil. Hvis dialogboksen Filoverførsel vises, skyldes problemet muligvis en
beskadiget Go!Zilla-installation.
Løsning
Følg nedenstående metoder i den viste rækkefølge for at løse dette problem.
BEMÆRK! Eftersom der findes flere versioner af Windows, kan følgende trin
være anderledes på din computer. Hvis det er tilfældet, kan du finde de
oplysninger, der er nødvendige for at gennemføre proceduren, i
dokumentationen til produktet.

Metode 1: Afinstaller Go!Zilla
Følg disse trin, hvis du vil afinstallere Go!Zilla:
1.. Klik på Start på proceslinjen, peg på Indstillinger, og klik derefter
på Kontrolpanel.
2.. Dobbeltklik på Tilføj/fjern programmer i Kontrolpanel.
3.. Klik på Go!Zilla i dialogboksenTilføj/fjern programegenskaber, og klik
derefter på Tilføj/fjern.
4.. Klik på Automatisk i dialogboksen Vælg afinstallationsmetode, og klik
derefter på Næste.
5.. Klik på Udfør. Hvis dialogboksen Fjern delt komponent vises, skal du
klikke på Ja til alle.
6.. Klik på OK for at genstarte computeren.
Metode 2: Reparer Microsoft Internet Explorer
Hvis problemet ikke er løst, skal du prøve at reparere Internet Explorer.
Følg disse trin for at gøre dette:
1.. Klik på Start på proceslinjen, peg på Indstillinger, og klik derefter
på Kontrolpanel.
2.. Dobbeltklik på Tilføj/fjern programmer i Kontrolpanel.
3.. Klik på Internet Explorer 5.5 SP1 og Internetværktøjer i dialogboksen
Tilføj/fjern programegenskaber, og klik derefter på Tilføj/fjern.
4.. Klik på Reparer Internet Explorer i dialogboksen Internet Explorer 5.5
og Internetværktøjer, klik på OK, og klik derefter på Ja for at bekræfte
reparationen.
5.. Klik på Ja for at genstarte computeren.
Trin 3: Geninstaller Microsoft Internet Explorer
Hvis du ikke kan reparere Internet Explorer, skal du anskaffe og installere
en ny kopi af programmet.

Den nyeste version af Microsoft Internet Explorer er tilgængelig på følgende
Microsoft-websted:
http://www.microsoft.com/windows/ie



"Mick Lyngø Larsen" <superaab@sport.dk> skrev i en meddelelse
news:3e6d0318$0$42642$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej
> Jeg har et problem. Når jeg downloader, så hver gang jeg downloader, så
fpr
> jeg ikke muligheden for at vælge om jeg vil åbne filen er gemme den på
> disken? >
> /Mick
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408629
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste