MS Windows
briani 27239
Autostart af et program i win xp
Fra : Allan

Dato : 10-03-03 21:21

Hvordan for man et program til at starte inden man logger sig på win xp, så
det for eks. starter selv efter et strømudfald.
Der er 3 brugere oprettet på pc,en og programmet skal kører uanset hvem der
er logget sig på.

programmet skal måle og gemme nogle temperaturer som skal bruges til
dokumentation, så det er meget vigtigt at det kører altid.

M.V.H. Allan

Fra : Allan

Dato : 11-03-03 19:47

er der slet ingen der ved bare lidt om emnet. ????????

M.V.H. Allan

Fra : Madsen

Dato : 12-03-03 03:05

Allan skrev:

> Hvordan for man et program til at starte inden man logger sig på
> win xp, så det for eks. starter selv efter et strømudfald.

Jeg har 0 erfaring med programmet, men følgende skulle kunne gøre
det: <http://www.dynawell.com/reskit/microsoft/win2000/autoexnt.zip>
Går ud fra at det også virker på WinXP når det hører til Win2000
resource kittet(?).

Der er en lille lynvejledning på følgende side og for mig at se
så skulle det kunne gøre det du ønsker.
<http://www.winnetmag.com/Articles/Index.cfm?ArticleID=3954>

MS har en beskrivelse her:
<http://support.microsoft.com/?kbid=243486>

Madsen.

Fra : Allan

Dato : 14-03-03 22:16

> [...]
> det: <http://www.dynawell.com/reskit/microsoft/win2000/autoexnt.zip>
> Går ud fra at det også virker på WinXP når det hører til Win2000

Juhuu, nu virker det, jeg ledte lidt videre på de sider du anbefalede, og
fand ud af jeg kunne bruge det program som er standart med i windows.
planlagte opgaver kan starte et program ved system start.

Mange tak her fra.

Fra : Madsen

Dato : 14-03-03 22:23

Allan skrev:

> [...]
> anbefalede, og fand ud af jeg kunne bruge det program som er
> standart med i windows. planlagte opgaver kan starte et program

Jeg troede ikke at planlagte opgaver kunne foretage sig noget som
helst før at man var logget på.

Madsen.