MS Windows
briani 27239
ProblemER I XP?
Fra : rasmusbang

Dato : 10-03-03 15:20

Hej aLLESAMMEN

JEg er har en PLEXTOR S88TU EKSTERN BRÆNDER SOM GØR vrøvl i mit xP når jeg
prøveR AT BRÆNDE, DER SKER Simpelthen det at computeren kommER MED EN BLÅ
SKÆRM MED EN lang fejlmeddelelse, der er UMULIG AT NÅ OG LÆSE:
JEG HAR EN TEORI OM AT DET ER XP; DER FORÅRSAGER PROBLEMERNE, men det er
SELVFØLGELIG IKKE SIKKERT.
Derudover HAR JEG (som I kan se) pROBLEMER MED mit tastaTUR. Jeg har et
logITECH TRÅDLØSt keyboard, hvortil jEG HAR insTALLERET den nyeste drIVER
til XP, men den HAR ALTSÅ EN FUNKTION; DER hedder "trÆGE TASTER" (troR
jeg), og DEN SLÅR så automatisk til nogle gange (bl.a. NU!)
Hvad kan jeg gØRE VED DISSE TING?

MVH
Rasmus

Fra : Jesper_KA

Dato : 10-03-03 15:27

"rasmusbang" <abm@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej aLLESAMMEN

hej du ... er du istand til at se forskel på store og små
bogstaver ? Gad du bare ikke rette det ?

Nej du har ret det har intet med dit spørgsmål at gøre men
det er irriterende at se på.

Regards

Fra : Michael

Dato : 10-03-03 15:43

> hej du ... er du istand til at se forskel på store og små
> bogstaver ? Gad du bare ikke rette det ?
>
> Nej du har ret det har intet med dit spørgsmål at gøre men
> det er irriterende at se på.

Læste du overhovedet hans spørgsmål?

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 10-03-03 21:21

Michael wrote:

> Læste du overhovedet hans spørgsmål?

LOL nej det tror jeg heller ikke han gjorde..

--
Vh. Henrik Sørensen
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must -

Fra : Madsen

Dato : 10-03-03 15:43

rasmusbang skrev:

> [...]
> "trÆGE TASTER" (troR jeg), og DEN SLÅR så automatisk til nogle
> gange (bl.a. NU!) Hvad kan jeg gØRE VED DISSE TING?

Træge-taster bliver som standard koblet til i WinXP når du trykker 5
gange i træk på Shift-tasten så jeg undrer mig lidt over hvorfor det
sker med jævne mellemrum medmindre at du sidder og hamrer unødvendigt
på dit tastatur.

Prøv at gå ind i Control Panel > Accessibility Options ('Hjælp til
handicappede' på dansk vistnok). Herinde kan du slå 'Træge-taster'
eller StickyKeys som det hedder på engelsk, fra.

Madsen.

Fra : rasmusbang

Dato : 10-03-03 18:17

Hej igen!!

Som I kan se går det nu bedre med at skrive så det er til at holde ud at se
på. Mange tak for hjælpen...

MVH
Rasmus