MS Windows
briani 27239
Brænder og XP
Fra : rasmusbang

Dato : 10-03-03 15:18

Hej aLLESAMMEN

JEg er har en PLEXTOR S88TU EKSTERN BRÆNDER SOM GØR vrøvl i mit xP når jeg
prøveR AT BRÆNDE, DER SKER Simpelthen det at computeren kommER MED EN BLÅ
SKÆRM MED EN lang fejlmeddelelse, der er UMULIG AT NÅ OG LÆSE:
JEG HAR EN TEORI OM AT DET ER XP; DER FORÅRSAGER PROBLEMERNE, men det er
SELVFØLGELIG IKKE SIKKERT.
Derudover HAR JEG (som I kan se) pROBLEMER MED mit tastaTUR. Jeg har et
logITECH TRÅDLØSt keyboard, hvortil jEG HAR insTALLERET den nyeste drIVER
til XP, men den HAR ALTSÅ EN FUNKTION; DER hedder "trÆGE TASTER" (troR
jeg), og DEN SLÅR så automatisk til nogle gange (bl.a. NU!)
Hvad kan jeg gØRE VED DISSE TING?

MVH
Rasmus

Fra : Kaj

Dato : 10-03-03 16:58

"rasmusbang" <abm@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej aLLESAMMEN

Det her ville øge muligheden for svar (undgå altid for mange store
bogstaver):

Fra : Palle Jensen

Dato : 10-03-03 17:39

> Det her ville øge muligheden for svar (undgå altid for mange store
> bogstaver):

Er det mig eller får Kaj og Arne mig til at tænke på :

"Keyboard not present! Press F1 to continue..."

--
Palle Jensen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-03-03 16:58

Slå venligst caps lock fra på dit tastatur - skriver du med store bogstaver
opfattes det som at man råber! og det er ikke pænt!

Træge taster er en indstilling i Windows - det er til handicappede, så dem,
der har vanskeligt ved at skrive på normal måde, får denne lettere
forsinkelse i tastaturtrykket.

Du aktiverer og deaktiverer denne funktion ved at trykke på højre shifteknap
i 8 sekunder - derpå kommer der en boks op, hvor du kan indstille eller
fravælge filtertaster - tryk altså på indstillinger, og derefter vælg
indstillinger.

Du kan også trykke på højre shifte-tast fem gange efter hinanden - derpå får
du samme menu op.
--
ahw