MS Windows
briani 27239
Fejlmeddelelse ved opstart
Fra : Nielsen

Dato : 10-03-03 11:37

Når Windows ME starter op og jeg kan se skrivebordet er ved at være indlæst,
dukker der et lille DOS-vindue op, hvori der står et eller andet om en fejl,
men det forsvinder lige så hurtigt som det er dukket op, hvorfor jeg aldrig
kan nå at læse hvad der står.

Er det muligt at gå ind i Windows og se, hvad det er for en besked der
popper op, hver gang jeg starter Windows? Altså jeg tænker på, om beskeden
ligger skjult inde i systemet et eller andet sted.

Mvh

Nielsen

Fra : Kaj

Dato : 10-03-03 22:46

"Nielsen" <liverpool3310@PLEASEREMOVETHIShotmail.com> wrote in
message news:fUZaa.1003$SE4.578@news.get2net.dk...
> [...]
om en fejl,
> men det forsvinder lige så hurtigt som det er dukket op, hvorfor

Tryk på pause-knappen