MS Windows
briani 27239
msconfig-gendannelse?
Fra : Olsen

Dato : 10-03-03 09:22

Hvis man redigerer i msconfig og dermed vælger avanceret start fortsætter
XPpro så med at danne systemgendannelsespunkter?

Jeg synes, jeg engang har læst at så er denne funktion deaktiveret.

--
Hilsen fra Olsen

snip@post8.tele.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-03-03 15:51

Ja, Systemgendannelse kan ikke slås fra med msconfig.

Fra : Madsen

Dato : 10-03-03 16:09

Olsen skrev:

> Hvis man redigerer i msconfig og dermed vælger avanceret start
> fortsætter XPpro så med at danne systemgendannelsespunkter?

Hvis du vil have genoprettelse slået fra så gør det inde i Kontrol-
panel > System > Genoprettelse eller hvad de nu har valgt at kalde
det på dansk. Efterfølgende kan du så evt. også deaktivere servicen.
Det gør du vha. Start > Kør: services.msc

Madsen.

Fra : Olsen

Dato : 10-03-03 22:55

Madsen wrote:
> Hvis du vil have genoprettelse slået fra så gør det inde i > Kontrol-panel
> System > Genoprettelse eller hvad de > nu har valgt at kalde det på dansk.

I misforstod mig.

Jeg spurgte til , hvis man redigerer startmenuen i msconfig, om så XP vil
fortsætte med at oprette gendannelsespunkter?

Jeg forstår jeres svar således, at XP fortsat opretter disse punkter selv om
man har redigeret i msconfig.
OK.

--
Hilsen fra Olsen