MS Windows
briani 27239
XP: begrænsning af forbuget af Upstream på~
Fra : BlueDeep

Dato : 10-03-03 00:09

Hejsa NG

Jeg er har et træls problem, og jeg ved at jeg ikke er den eneste, så et
eller andet må der gøres...

Det har med det at gøre at når jeg Uploader samtidig med at jeg Downloader,
hvis min Upload forbruger al min Upstream-hastighed, så sænkes min Download,
altså Downstream væsenligt, og jeg har fået en forklaring på problemet, link
http://makr.starthotel.dk/?updown

Jeg skal altså ha' begrænset forbruger i systemet, da jeg bruger flere
forskellige programmer, så det derfor skal være i selve windows, dette
tilfælde XP, at begrænsningen skal indsættes, så der max. bruges eks. 90% af
min Upstream båndbredde

Mvh

Carsten

Fra : Madsen

Dato : 10-03-03 02:52

BlueDeep skrev:

> http://makr.starthotel.dk/?updown

Ikke fordi at jeg har en hujende fis forstand på det, men hvordan
man ændrer på receive window i WinXP kan du læse mere om her:
<http://cable-dsl.home.att.net/#IncreasingWindow>

Madsen.

Fra : BlueDeep

Dato : 10-03-03 19:17

Hejsa

> Ikke fordi at jeg har en hujende fis forstand på det, men hvordan
> man ændrer på receive window i WinXP kan du læse mere om her:
> <http://cable-dsl.home.att.net/#IncreasingWindow>

Takker mange gange, der står meget godt læsestof på den side...)

> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Mvh