SendMail....Hvordan??
Fra : Jensen & Heidemann

Dato : 21-01-01 09:04

Hej Guruer,

Hvordan sætter jeg SendMail op i FP98??

Jeg har ændrede frontpg.ini filen til at indeholde følgende:
SMTPHost=smtpserver.XXX.dk
SendmailCommand:/usr/lib/sendmail info@XXX.dk

Og jeg har læst admin.htm filen på FP98 CD-Romen men kan ikke helt
grejle fidusen. Hvad gør jeg??

Noget andet så fremkommer siden ikke som skal fremkomme når man
trykker på SEND knappen i min form. Hvorfor ikke??

Med venlig hilsen

Finn Jensen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-01-01 16:48

Du kan ikke bruge sendmail på en Windows maskine så vidt jeg ved.
Når bare det er sat op på Serveren vil det virke når du "udgiver" dit
Web til den.

Fra : Jensen & Heidemann

Dato : 21-01-01 19:37

On Sun, 21 Jan 2001 16:47:36 +0100, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

> [...]
>Web til den.
>
>Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

Jamen et eller andet SKAL der stå i frontpg.ini filen med hensyn til
SendMail. MEN hvad??.

Jeg får at vide at serveren ikke er sat op til mails men FP ext. er
installeret og virker fint med al andet end SendMail kommandoen.

/Finn

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-01-01 21:15

Nej, det skal der ikke.

On Sun, 21 Jan 2001 19:36:38 +0100, Jensen & Heidemann

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-01-01 21:17

Trykkede Send lidt for hurtigt.

Som tidligere nævnt sættes det op på serveren så er der problemer er
det dem du skal snakke med.