MS Windows
briani 27239
Messenger åbner automaisk?
Fra : Dennis Tolstrup Kris~

Dato : 09-03-03 18:24

Hej,

Jeg kan ikke mere messenger bliver ved med at åbne når det finder det
nødvendigt, jeg er bruger af trillian, og irretere mig over det. Jeg har
slået fra at den det skal køre ved windows XP opstart, men alligevel kører
det nu og da.

MVH Dennis

Fra : Martin K

Dato : 09-03-03 18:52

Dennis Tolstrup Kristensen wrote:
> [...]
> nødvendigt, jeg er bruger af trillian, og irretere mig over det. Jeg
> har slået fra at den det skal køre ved windows XP opstart, men

Fyr denne af: Start -> Run

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

--
Martin K

Fra : kim

Dato : 10-03-03 10:35

"Dennis Tolstrup Kristensen" <dennis_tolstrup@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3e6b78c5$0$192$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> slået fra at den det skal køre ved windows XP opstart, men alligevel kører

Windows Messenger eller MSN Messenger ?

Fandt tilfældigvis xp_messsenger_remove.vbs - Remove Windows Messenger
som ligger på http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remove.htm
fjernede Windows Messenger, jubii... OE blev MEGET hurtigere....
Instalerede så istedet MSN® Messenger 5.0-software til XP fra
http://messenger.msn.dk/ , og det virker perfekt...

Mvh Kim

Fra : Martin K

Dato : 10-03-03 18:15

kim wrote:
> [...]
> fjernede Windows Messenger, jubii... OE blev MEGET hurtigere....
> Instalerede så istedet MSN® Messenger 5.0-software til XP fra

Men der er mange flere reklamer i MSN Messenger 5.0, som man ikke kan slippe
af med..

--
Martin K