MS Windows
briani 27239
Fjernsupport
Fra : Kenny Jensen

Dato : 09-03-03 17:59

Er der nogen der kan få fjernsupport til at virke via XP.
Begge XP er org. og jeg har prøvet via mail og MSN intet virker, den opnår
ikke forbindelse.
Hvis der er en der kan guide evt. via forbindelse til min pc ville være
kanon

Kenny

Fra : Søren Jensen\( 9800 ~

Dato : 09-03-03 18:26

"Kenny Jensen" <kenny@REMOVEskydebanen.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke forbindelse.
> Hvis der er en der kan guide evt. via forbindelse til min pc ville være

Ja jeg har prøvet det (stofanet) , har du slået din firewall fra og hvilken
internet forbindelse drever det sig om .
det kan være du skal åbne for nogle porte i din firewall i din router hvis
du bruger sådan en.

Fra : Kenny Jensen

Dato : 09-03-03 19:32

"Søren Jensen( 9800 )" <yessa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Ja jeg har prøvet det (stofanet) , har du slået din firewall fra og
hvilken
> internet forbindelse drever det sig om .
Min firewall var slået fra, jeg ved ikke med den andens, men den ville ikke
nogen af vejene
min forbindelse er Tiscali den anden er vist nok TDC

> det kan være du skal åbne for nogle porte i din firewall i din router hvis
> du bruger sådan en.

Hvilken port i routeren skal åbnes

Kenny

Fra : Nicolai

Dato : 09-03-03 20:35

> Hvilken port i routeren skal åbnes
3389

Fra : Kenny Jensen

Dato : 10-03-03 22:23

"Nicolai" <nifonewsFJERNDETTE@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> 3389

Den vil jeg så se om jeg kan finde ud af at åbne.