MS Windows
briani 27239
installere 98 igen
Fra : Ukendt

Dato : 09-03-03 09:15

når jeg starter installationen af win 98SE på en harddisk hvor der allerede
er installeret 98SE sletter jeg så alt eller lægger den nye installation sig
bare oven på (jeg har problemer med at nogle gange siger comp at der er en
fejl i en fil og jeg skal installere win igen) men jeg har ikke lyst til at
installere alle mine programmer igen så kan jeg bare installere 98SE igen
uden problemer ??

Fra : Olesen

Dato : 09-03-03 09:38

"Allan" <allan.korsgaard(a)mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> installere alle mine programmer igen så kan jeg bare installere 98SE igen

Uanset hvad, så slettes/ødelægges dine programmer, hvorimod
dine filer bevares, - hvis du bare installere oveni.

MVH

Fra : arc@na

Dato : 09-03-03 09:52

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in

> Uanset hvad, så slettes/ødelægges dine programmer, hvorimod
> dine filer bevares, - hvis du bare installere oveni.

Ikke hvis det er den samme version af Windows. Desuden får du under
proceduren at vide, at dine indstillinger bibeholdes, med mindre du vælger
at lave en ny-installation.

arc@na

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-03 12:09

"arc@na" <this.is@n.invalid.email.org> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ikke hvis det er den samme version af Windows. Desuden får du under
> proceduren at vide, at dine indstillinger bibeholdes, med mindre du vælger

så for at prøve at rep. win98 så kan jeg bare installere den igen og alle
mine gamle prog og instillinger virker stadig ?

Fra : Rudi Stegen

Dato : 09-03-03 12:17

Hej Allan, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> arc@na:
>
> så for at prøve at rep. win98 så kan jeg bare installere den igen
> og alle mine gamle prog og instillinger virker stadig ?

Præcis.

Der kan muligvis komme lidt ændrede indstillinger i OE o.l., fordi
installationsprogrammet sætter det tilbage til defaultindstillingerne.
Men det er udelukkende sådanne småtterier og Windows' egne
tilbehørsprogrammer, der kan ændre sig en smule.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-03 09:41

> Uanset hvad, så slettes/ødelægges dine programmer, hvorimod
> dine filer bevares, - hvis du bare installere oveni.
>
> MVH

takker