MS Windows
briani 27239
Messenger for tusinde gang
Fra : Stampe

Dato : 09-03-03 01:58

Ja jeg mener jeg har set det samme spørgsmål flere gange, men hvordan
sletter man Windows messenger - Jeg kører Win XP Pro

mvh
Allan

Fra : N/A

Dato : 09-03-03 08:14

Fra : Stampe

Dato : 09-03-03 08:14

"h.r" <madglad@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> start-kør....ind sæt dette- RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection
> %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
>
> så forsvinder messenger helt fra din com

Det virker ikke den siger:

Fejl i afvpack.dll
Mangler:LaunchINFSectionC:\WINDOWS\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove

Mvh
Allan

Fra : Peter Holm

Dato : 09-03-03 08:54

"Stampe" <ask@ask-service.dk> wrote in message
> Ja jeg mener jeg har set det samme spørgsmål flere gange, men hvordan
> sletter man Windows messenger - Jeg kører Win XP Pro
>
> mvh
> Allan

http://www.druid628.com/techtips/windows/msmsgs/index.html
Jeg har ikke testet det.

Peter

Fra : Stampe

Dato : 09-03-03 09:29

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse >
http://www.druid628.com/techtips/windows/msmsgs/index.html
> Jeg har ikke testet det.
>
> Peter

Takker for linken jeg valgte en anden metode fra samme link nu virker det
Mvh
Allan

Fra : kim

Dato : 09-03-03 12:49

"Stampe" <ask@ask-service.dk> skrev i en meddelelse
> Ja jeg mener jeg har set det samme spørgsmål flere gange, men hvordan
> sletter man Windows messenger - Jeg kører Win XP Pro

Fandt tilfældigvis xp_messsenger_remove.vbs - Remove Windows Messenger
som ligger på http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remove.htm
fjernede Windows Messenger, jubii... OE blev MEGET hurtigere....

Mvh Kim