MS Windows
briani 27239
programmer i start
Fra : Kirsten Lehd

Dato : 08-03-03 23:06

Jeg fik et link til et lille program jeg kunne bruge til selv at bestemme
hvad der skulle starte op , og dette har jeg desværre mistet efter
formattering, er der nogen der aner hvad det var og hvor jeg finder det igen
?
mvh Kirsten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-03-03 23:31

"Kirsten Lehd" <¤@spam.dk> skrev :

>Jeg fik et link til et lille program jeg kunne bruge til selv at bestemme
>hvad der skulle starte op ,

Start => kør => msconfig
formentlig.

Men ellers er det altid en god ide at nævne, hvilken Windows man
bruger.

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 09-03-03 00:13

> Start => kør => msconfig
> formentlig.
>
> Men ellers er det altid en god ide at nævne, hvilken Windows man
> bruger.

Sorry det er jeg slem til at glemme... WINXP..home, og jeg syntes det var
bedre end muligheden i msconfig.
mvh Kirsten

Fra : Rudi Stegen

Dato : 09-03-03 12:24

Hej Kirsten Lehd, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Sorry det er jeg slem til at glemme... WINXP..home, og jeg syntes
> det var bedre end muligheden i msconfig.

Er det nogle af disse, du tænker på
<http://www.pacs-portal.co.uk/startup_index.htm>?

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 09-03-03 13:21

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev i en meddelelse

> Er det nogle af disse, du tænker på
> <http://www.pacs-portal.co.uk/startup_index.htm>?

Hej Rudi

Jeg har kikket på siden og det skulle ikke undre mig om det jeg havde var
derfra, men lige nu kan jeg ikke rigtigt genemskue hvad det er jeg skal have
sidst fik jeg vist et link direkte til den fil jeg skulle hente, men jeg
forsøger at finde det....så tak...
mvh Kirsten

Fra : Rudi Stegen

Dato : 09-03-03 16:16

> [...]
> det er jeg skal have sidst fik jeg vist et link direkte til
> den fil jeg skulle hente, men jeg forsøger at finde det...

Måske kan du genkende giffen:
<http://www.pacs-portal.co.uk/images/startman.gif> (?)

Det direkte link til programmet er her:
<http://www.forrestandassociates.co.uk/pcforrest/startman_v1.html>

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : N/A

Dato : 15-03-03 13:35

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 15-03-03 13:35

"Morten Obdrup" <xyzmorten@obdrup.dk> skrev i en meddelelse
> Startup Control Panel løser alle problemer med hvilke programmer der skal
> være i opstarten meget bedre end msconfig
>
> Kan hentes her: http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml
>
> Det lægger sig i kontrolpanelet.
>
> Mvh Morten

Hej Morten
Mange mange tak, det var lige den jeg manglede )
Nu smider jeg denne mails sammen med programmet så jeg har det...
mvh Kirsten