MS Windows
briani 27239
Mærkelig vinduer ved opstart
Fra : Leif Pedersen

Dato : 08-03-03 22:50

Hver jer starter min fars pc med windows 2000 kommer den nogle mærkelige
vinduer med navnet UPDATE.
Hvad er det for noget og hvor bliver det fjernet.
Har prøvet at live opdaterede norton anvirus men det er ikke væk.

hilsen
Anders

Fra : F.Larsen

Dato : 09-03-03 11:54

"Leif Pedersen" <leif-pedersen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Hvad er det for noget og hvor bliver det fjernet.
> Har prøvet at live opdaterede norton anvirus men det er ikke væk.

Det kunne måske være microsofts "automatic update" ... som kom med en af de
sidste servicepacks til win2k ... du kan slå servicen i MMC/services.

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Spyware/

Fra : Leif Pedersen

Dato : 09-03-03 22:28

"F> > Hver jer starter min fars pc med windows 2000 kommer den nogle
mærkelige

> [...]
de
> sidste servicepacks til win2k ... du kan slå servicen i MMC/services.

Hvor er MMC/services for noget.
Der har ikke været inst. noget servicepacks. Det er kun en ren WIN 2000

Leif