MS Windows
briani 27239
Opdatering der gentager sig næsten dagligt~
Fra : Kurth Hansen

Dato : 08-03-03 22:13

Kan nogen her i gruppen , forklare mig årsagen til at jeg næsten dagligt i
de sidste 14 dage , har modtaget "nye opdateringer" som viser sig at være
de samme hver gang. med nr. 810833 + 329170 , jeg har troligt lade dem blive
installeret , men er nu i tvivl om det kan være rigtigt. Jeg har tidligere
modtaget andre opdateringer uden gentagelser.
Jeg bruger Windows XP Prof. og maskinen står til automatisk opdatering.
venligst
Kurth

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 08-03-03 22:36

Kurth Hansen wrote:
> [...]
> gentagelser.
> Jeg bruger Windows XP Prof. og maskinen står til automatisk

Jeg har nøjagtig samme problem.

Det er sikkerhedsopdateringer der hedder noget med MSXML 2.6 og MSXML 3.0,
ikke?

Jeg har tidligere spurgt her i gruppen uden resultat, men har erfaret, at
jeg ikke er den eneste, da en af mine kammerater har samme problem.

Men hvis du kigger på datoen, kan du se, at de er fra d. 13 februar 2002
(_ikke_ 2003), og jeg tror derfor der er gået koks i et eller andet hos
Microsoft.

Jeg er tilsyneladende sluppet af med dem, ved, når de melder sig, at klikke
på opdateringikonet ved uret, fjerne fluebenet ved de to, og så trykke ok
(eller hvad det nu lige er, man kan vælge, men den "positive" valgmulighed),
som om jeg gerne vil installere dem (men bare har fravalgt dem).

Siden har jeg ikke set noget til dem.

Mvh Michael

Fra : Kurth Hansen

Dato : 08-03-03 23:19

"Michael Aggerholm, Brabrand" <maggerholm@FJERNESstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e6a6236$0$29537$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> [...]
>
> Mvh Michael
>
> Tak for besvarelse , har fjernet flueben , men har dog prøvet det een gang
før. Der er dog ikke på mine opdateringer nogen dato, jeg kan ihvertfal ikke
se den. Numrene er som beskrevet tidligere.
venlig hilsen
Kurth

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 11-03-03 20:57

"Kurth Hansen" <abkh@mail.dk> wrote in message
> [...]
> modtaget andre opdateringer uden gentagelser.
> Jeg bruger Windows XP Prof. og maskinen står til automatisk opdatering.

Prøv at gennemføre opdateringerne via Windows Update. Det er som om, at der
ikke sker noget, når man trykker på meddelelsen i Windows.

Mads Holmer-Jensen

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 11-03-03 22:34

Mads Holmer-Jensen wrote:

> Prøv at gennemføre opdateringerne via Windows Update. Det er som om,
> at der ikke sker noget, når man trykker på meddelelsen i Windows.

Hvis det er de samme updates som jeg har døjet med, så finder den manuelle
del af Windows Update dem ikke (hvilket vel er logisk nok, da de er over et
år gamle).

Mvh Michael

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 11-03-03 23:09

"Michael Aggerholm, Brabrand" <maggerholm@FJERNESstofanet.dk> wrote in
message news:3e6e563a$0$4360$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> [...]
> del af Windows Update dem ikke (hvilket vel er logisk nok, da de er over

Ok. Har selv oplevet det, hvor det jeg nævnte løste det, men det kan
selvfølgelig være anderledes her.

Mads Holmer-Jensen

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 12-03-03 00:13

Mads Holmer-Jensen wrote:
> [...]
> message news:3e6e563a$0$4360$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Ok. Har selv oplevet det, hvor det jeg nævnte løste det, men det kan

Jeg har som sagt ikke set noget til disse 2 opdateringer siden jeg gjorde
som jeg foreslog i min første post.

Mvh Michael