MS Windows
briani 27239
Ctrl+Alt+Del på Win2k
Fra : Jacob Mortensen

Dato : 08-03-03 16:31

Hej

Jeg har fået et proglem med min Win2k maskine. Når jeg trykker Ctrl+Alt+Del
er kun Shut Down og Cancel knapperne enabled. Dvs at jeg ikke kan komme ind
til Task Manager.
Det har ikke altid været sådan!
Jeg logger på Win2k som administrator.

Er der nogen der har nogle gode forslag til hvad jeg skal gøre?

Mvh. Jacob

Fra : Madsen

Dato : 08-03-03 20:54

Jacob Mortensen skrev:

> Jeg har fået et proglem med min Win2k maskine. Når jeg trykker
> Ctrl+Alt+Del er kun Shut Down og Cancel knapperne enabled. Dvs at
> jeg ikke kan komme ind til Task Manager.

Mon det er det samme som kan ske på WinXP? På WinXP skal man blot
dobbeltklikke på den grå bjælke i kanten af rammen for at få
knapperne frem igen.

Læs evt.:
http://www.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_umsgid=%3Ck4qc5uo48n0k22u6487a4uqvdk0r562aim@4ax.com%3E&lr=&hl=da

Madsen.

Fra : Jacob Mortensen

Dato : 08-03-03 22:23

Hej

Nej, jeg har klikket overalt, men det hjælper ikke. Knapperne til Log Off,
TaskManager osc. er der, der er bare kun grå.

Mvh. Jacob

Fra : Kaj

Dato : 08-03-03 21:29

"Jacob Mortensen" <jacob.mortensen@mail.dk> wrote in message
> [...]
Ctrl+Alt+Del
> er kun Shut Down og Cancel knapperne enabled. Dvs at jeg ikke kan komme

Jeg mener at der findes en genvejsttast til Task Manager, men jeg kan bare
ikke huske den.

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 08-03-03 21:31

crtl+shift+esc

Mvh. Brian

Fra : Kaj

Dato : 09-03-03 00:06

"Brian Bilenberg" <news@bilenberg.dk> wrote in message
> crtl+shift+esc

TAK

Fra : Jacob Mortensen

Dato : 09-03-03 11:54

Hej

Det hjalp da lidt!

Når jeg taster crtl+shift+esc får jeg en dialogboks der siger:

"Task Manager has beed disabled by your administrator"

Jeg havde nu også gættet lidt på af det var rettighederne det var galt med,
men er der nogen der har en idé til hvor jeg får sat de rettigheder, så jeg
igen kan komme til min Task Manager

Mvh. Jacob