MS Windows
briani 27239
Gemme updates fra XP
Fra : Ulla og Ole

Dato : 08-03-03 14:47

Hej

Findes der ikke en metode til at brænde alle ens updates over på en skive?

Jeg skal have geninstalleret min XP-Pro, men orker ikke at skulle hente alle
updates igen. Efter sigende skulle der findes en beskrivelse på Kellys
Korner, men jeg kan ikke finde den

Ole

Fra : SuPeRmUle MeD jOrDnØ~

Dato : 08-03-03 19:46

Alle service packs kan hentes her:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;EN-US;sp

Og så kan du jo gemme dem på en skive

Fra : Madsen

Dato : 08-03-03 20:32

SuPeRmUle MeD jOrDnØdDeR skrev:

> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;EN-US;sp

Og alle de andre hotfixes kan hentes fra Windows Update-kataloget.

Madsen.

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 09-03-03 00:24