MS Windows
briani 27239
Windows XP Pro Service Pack 1, Lyd- ,Resta~
Fra : Ole PE Jensen

Dato : 08-03-03 14:31

Jeg har en Amitech Powerline 821, 2001405939 med et Aureal A3D Vortex AU8810
lydkort med XP kompatible drivere.

Jeg har lige installeret Windows Xp på computeren og er derved løbet ind i
nogle problemer.

Når jeg starter computeren op er der kun lige lyd så længe opstartfanfaren
lyder. Derefter forsvinder lyden. Nogen gange holder lyden et stykke tid men
for det meste er den væk lige efter starten.

Hvis jeg så starter mit Pinnacle PCTV Rave kort kommer lyden igen med
perfekt lyd, men så hænger systemet og hvis jeg forsøger at skifte kanal
eller ændre volumen, så fryser tv-billedet på computeren og jeg kan ikke
afbryde eller restarte, men må slukke og starte igen.

Det sker også forholdsmæssigt mange gange at computeren restarter
uprovokeret. Det kan ske når jeg arbejder på den eller når den bare står og
arbejder selv.

Det er en masse kedelige problemer med et operativsystem, som ellers ser
godt ud.

Håber der er nogen der kan hjælpe....

Ole PE Jensen
ICQ 40112860

Fra : René Prebendorf

Dato : 08-03-03 16:37

"Ole PE Jensen" <opej@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> arbejder selv.
>
> Det er en masse kedelige problemer med et operativsystem, som ellers ser

Det lyder som om du har driver problemer, hent de nyeste driver til lydkort
og skærmkort.

Venligst René

Fra : Ole PE Jensen

Dato : 08-03-03 18:10

"René Prebendorf" <rene@xxxprebendorf.dk> skrev i en meddelelse

> "Ole PE Jensen" <opej@city.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det lyder som om du har driver problemer, hent de nyeste driver til
lydkort
> og skærmkort.

Dét vil jeg prøve tak!

--