MS Windows
briani 27239
2 identiske mapper....????
Fra : Lars Christoffersen

Dato : 08-03-03 11:59

Jeg er kommet ud for noget meget underligt.

Efter at have geninstalleret min windows XP pro har jeg på mit C-drev 2
mapper med navnet "programmer".

Den ene mappe staves med lille p, den anden med stort P. De ligger begge i
roden af drev C.

Jeg har slettet indholdet i den ene mappe, men jeg kan ikke slette selve
mappen. Får beskeden at mappen ikke er tom (hvilket jo også er rigtigt nok
idet den anden programmer jo indeholder masser).

Er der nogen der ved hvordan jeg får den ene mappe slettet?? Jeg har prøvet
med scandisk, defragmentering, men de finder ingen fejl......!!??!!

Med venlig hilsen

Lars Christoffersen

Fra : Jens Petersen

Dato : 08-03-03 14:09

On Sat, 8 Mar 2003 11:59:15 +0100, "Lars Christoffersen"
<Lars.Christoffersen@aab-net.dk> wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der ved hvordan jeg får den ene mappe slettet?? Jeg har prøvet
>med scandisk, defragmentering, men de finder ingen fejl......!!??!!

Prøv at omdøbe mappen, men læg mærke til om det er den rigtige eller
den forkerte der bliver omdøbt.

Slet så den forkerte og omdøb eventuelt den rigtige hvis det var den
der blev omdøbt.
--
Jens

As the wise man once said ... I don't know.

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 08-03-03 15:27

"Jens Petersen" <jp@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den forkerte der bliver omdøbt.
>
> Slet så den forkerte og omdøb eventuelt den rigtige hvis det var den

Finten ved at det netop er mappen "programmer" er at den vil windows XP ikke
lade mig omdøbe.
Jeg kan godt få lov at skrive nyt navn til den forkerte mappe, men jeg får
"adgang nægtet" når det skal accepteres.

Andre bud?

Lars Christoffersen

Fra : René Prebendorf

Dato : 08-03-03 16:24

"Lars Christoffersen" <Lars.Christoffersen@aab-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Har du prøvet at starte i fejlsikker tilstand og slette der fra?

Hilsen René

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 15-03-03 21:06

> Har du prøvet at starte i fejlsikker tilstand og slette der fra?
>
> Hilsen René

Dette er også prøvet nu. Jeg er ved at blive tosset i mit lille hovede.
I teorien burde 2 identiske mapper ikke kunne eksistere lige ved siden af
hinanden, men når de nu gør, så er de sgu vanskelige at få bugt med.

Andre der har et bud???

Lars Christoffersen