MS Windows
briani 27239
Installation af printerdriver der ikke er ~
Fra : Dolan Sund Nielsen

Dato : 08-03-03 11:19

Jeg har et lille (2 pc'er og en printserver) på samme netværk men har
følgende problem:

Maskinen med win98 har et Navision DOS program der skal udskrives på printer
der sidder på printserveren.

Alle win programmer på begge maskiner udskriver fint.

Jeg har installeret printeren på XP maskine som netværksprinter med valg af
forskellige operativsystemer, Men:

- når jeg forsøger at installere printerdriveren (win98) på XP maskinen får
jeg den meddelelse at diveren ikke er "certificeret". derfor bliver den ikke
installeret . Hvordan pokker kan jeg få denne "certificeringsmeddelese"
fjernet.

Eller er der andre som har en bedre ide til hvorledes jeg får mit DOS
Navision til at udskrive via printserveren.

Fra : Torben Jensen

Dato : 08-03-03 14:04

"Dolan Sund Nielsen" <dsn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> installeret . Hvordan pokker kan jeg få denne "certificeringsmeddelese"

Gå i kontrolpanel-system-hardware-driversignering.

--
Mvh Torben

Fra : Dolan Sund Nielsen

Dato : 08-03-03 14:29

Tak Torben ........ Prøver det ....... ellers vender jeg tilbage