MS Windows
briani 27239
Autostart af programmer
Fra : pedder

Dato : 07-03-03 20:01

Hej

Hvordan slår man dette fra ? eks er jeg træt af at høre ICQ -"tuden"
hvergang jeg tænder putteren.
NB bruger Win XP
Jeg har ledt og ledt, men uden held, i win 9X var der et billede hvor man
kunne "flue" til og fra.

anyone ?

Regards pedder

Fra : Gevaldi

Dato : 07-03-03 20:31

pedder skrev:

> [...]
> hvergang jeg tænder putteren.
> NB bruger Win XP
> Jeg har ledt og ledt, men uden held, i win 9X var der et billede hvor

Bare jeg havde sådan et billede, men jeg
har kun MsConfig

--
/Gevaldi
Indlæg som sendes via kandu.dk besvares ikke.

Fra : pedder

Dato : 07-03-03 20:56

Takker for MSconfig, det var løsningen.

pedder

Fra : Martin K

Dato : 07-03-03 20:44

pedder wrote:
> Hvordan slår man dette fra ? eks er jeg træt af at høre ICQ -"tuden"
> hvergang jeg tænder putteren.

Hvis det bare er det der er problemet, kan du vel slå lyden fra i ICQ. Det
*kan* faktisk godt lade sig gøre

--
Martin K