MS Windows
briani 27239
XP stifinder på " Denne Computer "
Fra : kim

Dato : 07-03-03 19:28

>"ha" not-me@dot.com> skrev i en meddelelse
>Hvis du opretter en ny genvej, og indsætter:
>
> %SystemRoot%\explorer.exe /n,/e,C:\
>
> så startes stifinder på C. Hvis du vil ændre til anden disk,
> ændrer du blot drevbogstavet.

Hey ha, det er næsten lige præcis det look jer er ude efter...
Ved nogen også hvordan for man den til at starte op på
" Denne Computer " så er den helt hjemme ?

Mvh Kim

Fra : Villy Jensen

Dato : 07-03-03 19:59

> Hey ha, det er næsten lige præcis det look jer er ude efter...
> Ved nogen også hvordan for man den til at starte op på
> " Denne Computer " så er den helt hjemme ?

Se gudeside med anvendelige forklaringer til explorerswitches:
http://www.theeldergeek.com/start_explorer_in_c_drive.htm

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : kim

Dato : 07-03-03 23:16

"Villy Jensen" <vje@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Se gudeside med anvendelige forklaringer til explorerswitches:
> http://www.theeldergeek.com/start_explorer_in_c_drive.htm

Tak for det Villy, men kan nogen så fortælle mig, hvorfor når
jeg er inde i stifinder i en mappe, når jeg så klikker 1 gang på
en anden mappe, så lukker den mappe jeg lige har været i ?

Det gjorde den da ikke i Win 98...

Og hvordan man kan gøre, så alle mapper er åbne og kun
lukker, hvis man gør det selv manuelt ? ( stadig XP )

Mvh Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-03-03 23:34

"kim" <no@spam.dk> skrev :

>Og hvordan man kan gøre, så alle mapper er åbne og kun
>lukker, hvis man gør det selv manuelt ? ( stadig XP )

Kontrolpanel => Mappeindstillinger => General.