MS Windows
briani 27239
problemer med fuld skærm og mediaplayer v.~
Fra : Polle

Dato : 07-03-03 19:20

Hej

Jeg har problemer med fuld skærm i den nye Mediaplayer.

De to kontrolbarer for oven og for neden af billede, forsvinder ikke når man
holder musen i ro.

Har prøvet at afinstalle codec packs, dette afhjalp ikke problemet.

Håber der er en der kan hjælpe.

Fra : Madsen

Dato : 07-03-03 21:07

Polle skrev:

> Jeg har problemer med fuld skærm i den nye Mediaplayer.
>
> De to kontrolbarer for oven og for neden af billede, forsvinder
> ikke når man holder musen i ro.

Og du har klikket på nålen?
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/mp9/naal.png>

Madsen.

Fra : Edmund

Dato : 07-03-03 23:45

Madsen wrote:

> Og du har klikket på nålen?
> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/mp9/naal.png>

Musen skal også flyttes væk fra kontrolbarerne, så vidt jeg husker

--
Mvh Edmund

Fra : Madsen

Dato : 07-03-03 23:57

Edmund skrev:

> Musen skal også flyttes væk fra kontrolbarerne, så vidt jeg husker

Ja, det skal den også. Hvis musen, eller rettere markøren hviler på
barene så ruller de ikke væk.

Madsen.

Fra : Polle

Dato : 11-03-03 22:11

> Ja, det skal den også. Hvis musen, eller rettere markøren hviler på
> barene så ruller de ikke væk.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Windows loget "hænger" henover der hvor nålen er (ligner en bitmap fejl) så
jeg kan ikke checke om det er problemet.

Har prøvet at geninstallere uden at det ændrede noget.