MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Re: Installering af W2K Prof. DK
Fra : René Nielsen

Dato : 07-03-03 16:57

"René Nielsen" <rni@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse news:...
> Lidt opdatering:
> ledte på andre NG's fandt en metode... men det virkede kun da jeg skulle
> trykke F6. Efter formattering af HDD, bad den om en "Family driver
diskette"
> fra Promise... her stopper det så. Jeg har mailet 2 gange til Promise
> support, såsnart jeg hører fra dem lader jeg jer det vide. Sidste info:
> Såvidt jeg kunne forstå, var det problem med ATA 100, specifikt på netop
> [...]
da

Fra : Madsen

Dato : 07-03-03 17:03

René Nielsen skrev:

> da

Eller hvad skrev du egentlig?
Det ville være en hel del lettere at overskue dine indlæg hvis du
fulgte retningslinierne beskrevet på følgende side:
<http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>. Tricket går ud på
at klippe det væk man ikke svarer på og svare under det citerede.

Madsen.

Fra : Pico

Dato : 07-03-03 17:52

Madsen wrote:
> René Nielsen skrev:

René, jeg har et MB nogenlunde mage til dit, mit er et A7M266
også med understøttelse for 100 ultra DMA, det mener det samme
som ATA ikke ? Du er velkommen til at komme op og få en kopi
af instalations Cd'en hvis du mener det kan hjælpe. Bare lige ring
i forvejen.
Pico