MS Windows
briani 27239
Xp APM problem
Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 07-03-03 14:13

Hey allesammen
Jeg har en Win XP pro installeret på min maskine. Comp'en understøtter APM
men hver gang jeg aktiverer dette genstarter computeren når jeg vælger "luk
computeren" bare i stedet for at lukke ned.
Hvad kan det være?

Fra : Leony

Dato : 08-03-03 14:26

"Karen Stricker & Carsten Axelsen" <strixelsen@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:3e689ade$0$266$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> [...]
> understøtter APM men hver gang jeg aktiverer dette genstarter
> computeren når jeg vælger "luk computeren" bare i stedet for at lukke

Hvad sker der hvis du ikke aktiverer det? Lukker computeren normalt?
Har læst at det varierer fra computer til computer om det skal aktiveres
eller ej.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 08-03-03 15:35

Hvis jeg ikke slår det til kommer den bare frem med "du kan nu slukke for
computeren"...

Meget underligt

Fra : Leony

Dato : 08-03-03 18:01

"Karen Stricker & Carsten Axelsen" <strixelsen@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:3e69ff9d$0$52156$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

> Hvis jeg ikke slår det til kommer den bare frem med "du kan nu slukke
> for computeren"...

Har du nogle programmer fra Roxio installeret (Easy CD Creator eller
lignende)?

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 08-03-03 18:41

> [...]
> men hver gang jeg aktiverer dette genstarter computeren når jeg
vælger "luk
> computeren" bare i stedet for at lukke ned.

Hej
Måske er det som Leony antyder noget inkompatibelt software der
driller.
Skulle det ikke være tilfældet er det måske Windows XP der ikke
finder din computers APM understøttelse for velegnet (læs
forældet) - i så fald kan en opdatering af BIOS måske løse
problemet.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me, 2000 og XP.