MS Windows
briani 27239
Fejl rapport
Fra : Kim Larsen

Dato : 07-03-03 00:07

Hej i gruppen

Jeg har et lille problem med min XP Pro.
Jeg har et program der driller lidt, nogle gange så hænger programmet. Når
jeg så vil afslutte det, så kommer denne lille boks op hvor jeg kan sende en
fejl-rapport til Microsoft, hvor kan jeg slå denne funktion fra, det ender
ellers med at jeg bliver beskyldt for at spamme Microsoft.
Nogen der har en løsning på mit problem ?

Kim Larsen

Fra : Niels

Dato : 07-03-03 00:58

Her er løsningen :

- 2x Klik på system under kontrolpanelet
- Klik på fanen 'advanced'
- Klik på 'Error reporting'
- Vælg disable 'Error reporting'

M.v.h.

Niels

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-03-03 22:14

"Niels" <n_skov@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Her er løsningen :
>
> - 2x Klik på system under kontrolpanelet
> - Klik på fanen 'advanced'
> - Klik på 'Error reporting'
> - Vælg disable 'Error reporting'
>
> M.v.h.
>
> Niels

Tak for hjælpen, nu kan jeg nyde programmet igen

Kim Larsen