MS Windows
briani 27239
Update XP
Fra : Kaj Pfefferkorn

Dato : 06-03-03 22:33

I forbindelse med Windows Update får jeg følgende fejl meddelse:
"Installationsprogrammet kunne ikke bekræfte gyldigheden af filen
update.inf. Kontroller, at kryptografisk tjenester kører på computeren"
Fejlen er kommet efter en systemgendannelse.
H¨ber nogen kan hjælpe mig.

Hilsen
Kaj P.

Fra : Madsen

Dato : 06-03-03 22:53

Kaj Pfefferkorn skrev:

> "Installationsprogrammet kunne ikke bekræfte gyldigheden af filen
> update.inf. Kontroller, at kryptografisk tjenester kører på
> computeren"

Madsen.

Fra : Kaj Pfefferkorn

Dato : 06-03-03 23:01

Jeg har tjekket at kryptografsk tjenster kører.
så det må være gyldigheden af filen update.inf den er galt med, kan man
hente en ny, den jeg har er fra den 14 nov.02

Fra : Madsen

Dato : 06-03-03 23:30

Kaj Pfefferkorn skrev:

> Jeg har tjekket at kryptografsk tjenster kører.
> så det må være gyldigheden af filen update.inf den er galt med,
> kan man hente en ny, den jeg har er fra den 14 nov.02

Det ved jeg ikke. Prøv at gå ned i Start > Kør og skrive: cmd
I kommandoprompten skriver du så følgende efterfulgt af et tryk på
Enter: regsvr32 softpub.dll

Klik OK i det vindue der kommer frem og prøv så om der stadig er
problemer med at opdatere.

Madsen.

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 06-03-03 22:57

Kaj Pfefferkorn wrote:
> [...]
> update.inf. Kontroller, at kryptografisk tjenester kører på
> computeren" Fejlen er kommet efter en systemgendannelse.

Steen Nissen har spurgt om det samme 4 ½ time før dig.

Prøv at følge den tråd (ved ikke om der er noget du kan bruge).

Mvh Michael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-03-03 17:16

Michael Aggerholm, Brabrand wrote:
> Steen Nissen har spurgt om det samme 4 ½ time før dig.
>
> Prøv at følge den tråd (ved ikke om der er noget du kan bruge).

Ja, svaret blev:
Gå ned i Start > Kør og skriv: cmd
> [...]
> et tryk på Enter: regsvr32 softpub.dll

Klik OK i det vindue der kommer frem og prøv så om
der stadig er problemer med at opdatere.

Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.