MS Windows
briani 27239
Underligt win98 problem
Fra : Christian Catu

Dato : 06-03-03 18:25

Hejsa
Min kammerat har et problem med sin computer
Når han vil ændre opløsning på sin maskine, fryser den, eller genstarter
lige så snart han vælger fanebladet indstillinger. Han har et GF2 mx440 på
en windows 98 maskine. Han har prøvet at installere nye grafikkort drivere.
Han havde også problemet med Windows XP, og prøvede derfor at installere
win98, men samme prob.

Nogen forslaw

Fra : Leo.E

Dato : 07-03-03 16:07

"Christian Catu" <cNOSPAM@catu.dk> wrote in message news:<3e678469$0$157$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> [...]
> Han havde også problemet med Windows XP, og prøvede derfor at installere

Hej
Jeg har haft samme problem, jeg fandt ny driver på
windows update, det hjalp.
Hilsen: Leo